تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

 
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری:
امنیت و آرامش در استان مازندران حکمفرما است
مازندران در این برهه زمانی فضای عاری از اغتشاش را پشت سر گذاشته است و هم اکنون امنیت و آرامش بر استان حاکم است.
امنیت و آرامش در استان مازندران حکمفرما است

اوج نیوز: مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری مازندران با اشاره به اعتراضات و تجمعات منتهی به اغتشاش و آشوب در برخی نقاط کشور در پی افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین، گفت: مازندران در این برهه زمانی فضای عاری از اغتشاش را پشت سر گذاشته است و هم اکنون امنیت و آرامش بر استان حاکم است.

به گزارش اوج نیوز، علی شیرازی امروز چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی راهپیمایی حمایت مردمی از اقتدار نظام و امنیت که در ساری برگزار شد، افزود: با اجرایی شدن تصمیم سران قوا مبنی بر افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین اعتراض های مردمی در برخی مناطق رخ داد که البته در این میان برخی افراد به دنبال سوء استفاده از این موضوع بودند که خوشبختانه در مازندران مردم با سعه صدری که از خود نشان دادند تنها در چند شهر این استان اعتراض هایی در این خصوص صورت گرفت که بخوبی تدبیر شد.

وی با بیان این که اعتراض و تجمعات قانونی حق به رسمیت شناخته مردم است و در مازندران همه به این اصل و حق وفادار هستند، گفت: اغتشاش و ایجاد ناامنی خط قرمز است و در استان هم افراد انگشت شماری قصد ایجاد اغتشاش داشتند که شناسایی شدند و با آنها برخورد شده است .

شیرازی با تاکید بر اینکه مازندران در حوادث اخیر یکی از استان های امن کشور بوده است، افزود: تقریبا می توان نتیجه گیری کرد که اتفاق خاصی در استان رخ نداد و هم استانی ها ما دشمنان را به طور کامل مایوس کردند.

وی گفت: دشمنان با  فشار به مردم به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و نظام هستند که خوشبختانه آگاهی و هوشیاری آنها مانع تحقق اهدافشان شده است ./ ایرنا

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی