تازه ترین خبرها

(آخرین بروز رسانی 12 دقیقه قبل)

 
نماینده ساری و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با شمال نیوز خواستار شد ؛
جرائم کرونایی رانندگی در آستانه سال جدید بخشوده شود / حال مردم و وضعیت اقتصادی آنان خوب نیست
اوج نیوز : علی بابایی کارنامی گفت : من هر جایی که رفتم افراد زیادی به من مراجعه کردند و اعلام کردند که روزانه اگر صدهزار تومان درآمد داشتند، دویست هزار تومان هم جریمه شدند ....
جرائم کرونایی رانندگی در آستانه سال جدید بخشوده شود / حال مردم و وضعیت اقتصادی آنان خوب نیست

اوج نیوز : علی بابایی کارنامی ، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بااشاره به اعمال جریمه‌های راهنمایی و رانندگی در دوران محدودیت‌های کرونایی به شهروندانی که آسیب‌های فراوانی در این مدت دیدند از ستاد کرونا خواست ورود کند و با توجه به شرایط خاص، به راهور ابلاغ کنند تا این جرایم بخشوده شود.   

 

به گزارش اوج نیوز، نماینده ساری و میاندورود در گفتگو با « شمال نیوز » ضمن قدردانی از شهروندان مازندرانی، اهالی رسانه و همه کسانی که برای بالندگی استان تلاش می‌کنند گفت: در ایام شیوع کرونا که شرایط خاصی را بر کشور تحمیل کرد، مردم استان مازندران بیش از سایر استان‌ها آسیب اقتصادی دیدند چون مازندران، استانی با محوریت گردشگری است و در این مدت بسیاری از کسب و کارها غیرفعال بود.

 


بابایی کارنامی تاکید کرد: ما در این مدت برای این مردم کاری نکردیم هیچ که اخیراً مطلع شدیم بسیاری از شهروندان عزیز که خسارت زیادی از کرونا دیدند، در مدت اعمال محدودیت‌های کرونایی جریمه شدند به‌ویژه این‌که برابر بررسی‌ها مردم ساری اعم از فعالان ناوگان عمومی و همه شهروندان بیشترین خسارت را از ناحیه این جریمه‌ها دیدند و من هر جایی که رفتم افراد زیادی به من مراجعه کردند و اعلام کردند که روزانه اگر صدهزار تومان درآمد داشتند، دویست هزار تومان هم جریمه شدند.

این نماینده مجلس افزود : برخی از رانندگان ،  از روی اجبار در ساعاتی از شب در شهر حضور می یابند که باید شرایط خاص را در نظر گرفت و تدبیری در این خصوص اندیشید تا فشار بر روی مردم مضاعف نشود .

 

نماینده ساری و میاندورود از استاندار مازندران خواست به این موضوع ورود کند به‌ویژه این‌که در این دوران برخورد مهربانانه، شرط مدیریت است و حذف این جرایم، یکی از مطالبات جدی مردم استان و ازجمله ساری و میاندورود است.

 

وی گفت: حال مردم خوب نیست و با توجه به اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم، شرایط مردم را درک کنیم و با بخشیدن این جرایم مساعدتی به مردم شریف استان کنیم .

شما ممکن است این اخبار را هم دوست داشته باشید :

دریافت خبرنامه

تبلیغات

نظرات کاربران

نظر شما

نظر شما در مورد این خبر

نظرسنجی